Piggelin klätternisse

Ja nu är han pigg igen min lille prins. Full i bus.
Har denna vecka lärt sig, fast han varit sjuk, klättra upp på stolar. Hjälp vad ska det bli av en sådan klätternisse?

Idag när Per kom hem undrade han varför alla stolar låg ner på golvet? Kan vi inte ha de uppställda, tyckte han. Ja ja prova du tänkte jag.
Det dröjde inte länge förrän alla stolar låg ner på golvet igen.
För vill man göra nåt annat än att va med så inte prinsen slår sig fördärvad så  är detta ett tråkigt måste.

Ett exempel på bra hörsel har jag från igår kväll. Alla stolar låg på golvet o prinsen var vid tv:n med farmor. Jag var i köket o duka fram fika. När allt var klart så ställde jag upp en stol och VIPS så kom prinsen på två sekunder och klättrade upp på bordet. Så hörseln är det inget fel på.

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Skönt att Viktor mår bättre. Ja du det där med klättra känner jag igen..... Jag har en liten som nu blivit så stor så han når alla dörrar, så nu går han in i badrummet, klättrar upp på toaletten och startar kranen o tvättar sig... hela tiden..Han är ständigt blöt.

2008-08-29 @ 10:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0