Veckan som gått...

I onsdags var det start för promenad med föräldragruppen. Kul att ses igen efter semestern. Så nu är det bara att börja motionera mera så man hänger med, o jag kan ju inte skylla på min fot längre...

Torsdag kväll kom min pappa med ett nytt tak som vi ska ha över entren. Thomas G, svärfar och Linus hjälpte till. Tack allihopa och ett extra stort tack till pappa som snickrat ihop taket.

Fredag åker jag, Per o Viktor till Arvika. Gå o äta pizza på Charlie stod på programmet. Gissa om denna acapulcon var god. Viktor gör oss numer sällskap med att knapra pizzakanter.
Sen bar det av till mor o far. Där träffa vi fam Grenhage. Kaffe o bus med kusiner blev det. När vi åkte för att storhandla fick Viktor stanna hos mormor o morfar.

Lördagen var stora grejar dagen. Vi var ute mest hela dagen. Taket över entren blev klart, gräsmattan klippt, syrenhäcken klippt o rensad och bark lades på, ogräset i grusgången är borta, ja det blev en hel del gjort.

Idag söndag var jag och Malin på en pysselkurs. Jätteroligt!!! Måste gå fler gånger. Oj vad tiden går fort när man har roligt.

Ha det gött!!

Kommentarer
Postat av: Malin

hihih, vi får fixa egna pysselkurser(å barnvakter) så kan vi sitta i mååååååååånga timmar! =)

2008-08-24 @ 22:13:05
URL: http://lillaskruttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0