Hänt i veckan

Ja då har det gått en vecka igen då och jag har inte bloggat alls... Viktor blev piggare så vi åkte in till mormor i Arvika på torsdagen. Behövde komma hemifrån kände jag. Fredag kväll = pizza på charlie. Vi är ju stammisar där och Viktor charmar numera in en tallrik med strips till sig alldeles gratis. Lördagkväll var det min tur att åka hemifrån alldeles själv. Tjej middag o glögg hos Mia. Det var supergott o jättetrevligt. På söndag åkte vi till stan o gick o tittade på skyltningen. Julklappar till Viktor inhandlades och vi avslutade på mcdonalds. Måndag blev det en tur till badhuset med våra vänner Felix o Malin. Viktor tyckte det var sååå roligt att komma dit o bada så vi får snart ta oss en tur igen. När vi kom hem åkte vi till farmor o farfar o drack kaffe o åt lussebulle. På tisdag kom Mia o Ella på lunch o lekstund. Barnen har så kul tillsammans och det känns bra att de kom in på samma avdelning i förskolan. Onsdag var det min o Pers dag tillsammans. Vi lämnade prinsen hos farmor o drog iväg till karlstad. En underbar dag bara vi två! Igår var vi hos Malin o Felix på promenad. Kul o se deras nya omgivningar. Idag har vi varit o åkt pulka för första gången. Vi var hos Mia o Ella. Jättekul!Bilder kommer... Nu sover prinsen för tredje kvällen i rad som en 1 åring ska göra. Så nu blir det idol o chips! trevlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0