Dyr ost!!

Efter att ha varit på hemmaplan i två dagar hade jag lite abstinens att göra nåt så jag o Viktor åkte till Arvika o hälsa på mormor.
Precis när vi fått på overallen kom faster Pia förbi. Hon hade inte sett Viktor på länge o tyckte han blivit så stor.

Vi pratade en stund o sen drog vi till mormor. Där fikade vi o åkte ner till palmviken å handlade. Jag var extremt sugen på tacogratin så saker till det inhandlades.

Vi reste hem o jag packade upp varorna o till min stora bedrövelse så hade jag glömt köpa philadelphia ost. Jaha vad ska vi nu äta ikväll... då sa Per att om jag förberedde allt så åkte han till Charlottenberg för att köpa ost. Sagt o gjort o hem kom han med osten o vi kunde njuta av en väldigt god tacogratin om än i det dyraste laget...


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Blev nyfiken på tacogratängen, kanske kan få receptet?

2008-11-03 @ 11:26:54
URL: http://johanssondahlman.bloggspot.com
Postat av: Mita

Gulligt av Per.. :=)

Hoppas allt är bra med er...

Bara bra här!

Idag har jag arbetat(vikarierat) på förskola, så även i möra... Kul! :=)

Ha det gott min vän...

Kram

2008-11-03 @ 21:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0