Jobb

Idag ringde jag rektorn och jag fick ett besked om min nya placering. Jag ropar inte HEJ än då det inte är helt igen spikat. En annan rektor ska kontakta mig... Men blir det som hon sa idag blir det en stor utmaning för mig...tycker ni jag är lite kryptisk?? Det är meningen hihi... Jag ska njuta varje dag de 2 månader jag har kvar av min föräldra ledighet. Sen ska jag jobba 80% o det känns bra så jag o prinsen får en dag för oss själva...åsso ska prinsen få en dag i veckan att få rå om sin pappa alldeles själv. Detta tror jag kommer bli bra. Summan blir att Viktor kommer gå tre dagar i förskolan vilket kommer vara alldeles tillräckligt.

Kommentarer
Postat av: Malin

Nu blir jag nyfiken vart du hamnar, inte hos mig kanske? Vi behöver ju lite fler folk nu typ ;)

2008-11-26 @ 21:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0