Hänt i veckan

I tisdags åkte vi ner till Ella igen. Denna gång fick vi lunch hos dom. Fördrev några timmar med lek o bus.

Tack för maten den var god...


Kusin Linn blev två år idag men vi har redan firat henne för ett par veckor sen.


På onsdag var vi bjudna på lunch hos Victoria. En supergod lassange bjöds det på, Tack så mycket. Här hade jag barnvakt av två 6 åriga tjejer, Emilia o Ida. Perfekt, de lekte o passade Viktor så jag o Vicki kunde sitta o prata i lugn o ro. Viktor var hur nöjd som helst, det fanns ju bilar o traktorer i massor inne på Linus o Emilias rum. Paradiset igen.

Innan vi reste hem åkte vi till mormor o morfar o åt lite mat där med, jag passade på att åka o handla när jag hade barnvakt.


Igår tog vi en softar dag i hemmets lugna vrå. Ja lugnt o lugnt jag tog mod till mig o skulle hämta skurskafftet i garaget då jag såg en mus i fällan. Ringde svärfar o han var strax här o tog bort den. Viktor som var hur sleten som helst sov middag i tre timmar så jag han städa lite grann.


Idag tittade jag ut igaraget igen o gissa jo det satt en mus i fällan igen...suck dessa äckliga små djur,,, blääää detta var nummer 11 vi fångat som jag vet om.

Viktor var nere på bvc o tog en spruta, skrek till när sprutan satt i låret men sen brydde han sig inte nåt, de hade ju en traktor där ju...

Nu sover han o gör det ett tag till skullle jag tro.

Under helgen ska vi hälsa på Emma som vi inte sett på länge.

Ha en skön helg mina vänner!

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0