sleten pöjk

ja viktor kämpar på han...

idag har vi börjat med att vakna till klockan vilket är ovanligt.

Först hade vi möte på banken. Viktor hann med en hel del under de 45 min vi var där. Bla äta kakor, sprida kaksmulor i hela kontoret, knäppa på knappar på olika apparater, dricka vatten, kasta ut lekakulor över hela golvet, få spargris o reflex, bajsa, klättra på stolen, vifta i gardinen, kladda o knacka i fönstret mot banklokalen, rita, riva papper jag tror detta var allt.
jo han charmade alla i personalen med o jag tänkte att nästa gång ska jag gå på ett sånt möte själv.

Sen sprang vi förbi o sa hej till tanterna på amira.

klockan rusade på o vi hann precis till sången på liten o stor. Idag var det fullrulle på Viktor stojade o tjoade o hade jättekul. Väldigt trött så åkte vi till mcdonalds o där somnade han.

Efter middagen åkte vi till farmor som inte sett viktor på en vecka. Här röjde han runt o var supertrött när vi kom hem.
Somnade på två röda o sover nu så gott.

Måste bara berätta att igår på babysimmet så gjorde Viktor ett lite mer avancerat dyk än tidigare. Simfröken tog Viktor o skjutsade ner honom under vattnet o släppte han så att han kom upp mot mig en liten bit längre bort. Han var jätteduktig!! Jag kände mig väldigt stolt över min lille son.

Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-10-23 @ 22:12:49
Postat av: Malin

tjo vilket händelserikt besök på banken =) Klart du ska va stolt över prinsen, de är fantastiska våra klimpar =)

2008-10-23 @ 22:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0