Helg och en liten fundering

Då var det helg igen då...Det är så underbart att få vara hemma och pyssla med sitt eget. Att få umgås med Viktor är det bästa som finns!

Ska idag försöka göra lite påskfint här hemma. Ska ta med Viktor ut o plocka björkris sen i em. Nu på fm har jag gjort påskkort till farmor/farfar och mormor/morfar. Målade Viktors händer gula och gjorde handtryck. Det har nu blitt kycklingar. Nånting säger mig att de uppskattar detta kort...

Nu börjar solen kika fram. Härligt!!!!

Måste bara nämna att på jobbet denna vecka så har vi fått x antal påbackningar angående att barnen blir lortiga och blöta när vi är ute.... Vad tror föräldrarna egentligen...är barnen prydnadssaker?
Nä ut o baska runt i pölar,sand o lera o ha sköj!!! Lortiga barn är glada barn har alltid min pappa sagt, och jag håller med honom.

Kommentarer
Postat av: Annika

Håller med dig fullständigt om lortiga barn! Dagmamman till våra barn sa alltid, att de var de lortigaste ungarna när det gick hem. Och då hade de haft det roligast också! Fortsätt gegga ner er ungar! Och alla bekväma föräldrar måste inse att de måste tvätta flera gånger om dan...



Annika.

2009-04-04 @ 16:47:58
URL: http://tottomolino.blogspot.com
Postat av: FREDRIKA

klart d ska va skitiga ;)

2009-04-05 @ 11:11:04
URL: http://gikasasja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0