Magsjuka igen

ja det var redan dax igen för en omgång magsjuka.
Började i lördags...typiskt, vi som planerat lite firande av VÅR dag. Då visste vi inte riktigt om det var magsjuka så han fick åka till farmor o farfar som planerat. De skulle höra av sig om det visade sig att han blev dålig.

Söndagen hade jag bestämt mig för att hämta hem honom tidigt  för vi skulle hitta på nåt kul när han sovit middag. Men när Per kom till farmor vid 9 så hade han kräkts o bytt tre blöjor efter frukosten...men under natten hade det varit lugnt.
Så jag satt i soffan hela söndagen med en slö prins.

idag har han varit piggare men dock gjort några blöjor efter försök till måltider.
Jag vabbar alltså för första gången imorgon, vilket känns jättekonstigt. Men enligt 48 timmars regeln så ska han inte gå på förskolan på torsdag heller, för han är inte frisk än vilket resulterar i att jag inte jobbar nåt mera denna vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0