Min lediga onsdag

Idag har jag o Viktor tillbringat dagen med mormor.
Gött o bli lite bortskämd. Det blev både lunch, fika och middag hos henne.

Viktor han pratar o pratar på sitt språk...jag förstår oftast vad han vill, men andra tycker nog allt låter lika. Men tänk när han lär sig prata på riktigt då tror jag vi får gå med öronproppar för jämnan. Han är inte tyst särskilt länge nu, vad bliva det inte sen när han kan en massa ord???

När morfar kom hem från jobbet skulle det busas förståss och ljudvolymen stiger några decibell. Det är så härligt att se de två, båda tjuter av skratt.

imöra får nog Viktor kortdag då Per ska försöka sluta vid lunch o på fredag är de båda lediga. Gött för dom.

Själv ska jag iväg o jobba, fast imöra har vi planering hela dagen. Så jag är bara i barngrupp en dag till denna vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0