längesen

Tiden rusar iväg.

Har gjort min första arbetsvecka. Kul o se att barnen växt under sommaren. Kul att träffa arbetskamraterna, men saknar Persson. Tur hon redan vickat hos oss.

Min lediga dag fixade jag flera ärenden. Skyndade hem då det var fint väder, satt i solen medan prinsen sov.

Har varit på Solmark o kollat läget. Vi har haft grävmaskin på plats o Viktor var lyrisk. Vi har fixat en större parkering, grävt för avlopp o fixat till slänterna.

Fredag kväll var jag med på en "snäll" möhippa för min vän Victoria som gifter sig nästa helg. Mycket trevligt. Vi tog med henne till bryggan o åt god mat.

I helgen har vi haft underbart väder, så vi har varit ute mycket. Grannarna har varit här i helgen så Viktor o Helene har lekt tillsammans.
På fredagen när jag var borta hade de gått över till dem för att hjälpa dem med en grej. Viktor hade redan pyamas på sig. När Per stod o pratade i godanro så gick Viktor in till Helene. När Per kom in så satt de sååå söta i soffan i pyamaser under en filt o tittade på tv. Hmmmmm....lite för tidigt med fästmö eller???

Nu är det snart ny arbetsvecka och nya möjligheter. Spännande o se vad innehållet blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0