sista semester dagen

Ja den började dock inte med nån sovmorgon, utan redan kl 7 var det nån som ville ha "äli".

Plockade o donade här hemma. Packade prinsen saker som ska finnas på förskolan.( lite snäll är jag mot min stora älskling som slipper komma ihåg detta på tis morgon)

Efter middagssovning o lunch bar det iväg till tandläkaren. Prinsen tredje besök. Två ordinare o ett olycksfall. Gick bra då han hade famnen full med bilar med sig in.

Direkt efter åkte vi o hälsade på Viktors fröknar på förskolan. Allvaret drar igång till veckan o jag kände att vi borde göra ett besök innan, lite hönsmamma ja den rollen tar jag. Lämnade ner de packade sakerna så nu älsklingen inte hålla reda på nåt mer än Viktor på tisdag. Besöket började med att han ville gå därifrån direkt o jag tänkte hjälp vad blir detta, men efter några minuter så lossnade det och sen ville han inte med hem

Åkte förbi Solmark på hemvägen. Viktor älskar att vara där o greja o göra lika som pappa. Sen var ju farfar där o klippte gräset o det gjorde ju inte saken sämre då farfar står väldigt högt i kurs hos prinsen.

Imorgon ska vi upp tidigt... tur vi är ledig lör o sön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0