Julkort

I helgen försökte jag ta foto till julkorten men det var inte det lättaste. Han vill ju inte gärna titta i kameran och lättlurad är han inte, så jag ska göra ett tappert försök att få de perfekta korten idag. (jag är pedant när det gäller detta).

 Jag hade tänkt att han skulle ha pepparkakshatten på sig men det gick absolut inte. Han drog på sig sin favo mössa istället.

 Till slut blev han både arg o ledsen så då fick jag ge upp.

Ja ja tur att man har digitalkamera så man kan ta mååånga kort.

Kommentarer
Postat av: Mita

Jadu... :=)

Känner igen detta!! Inte alltid det går som man vill, men du är ju en mästarfotograf, så du lyckas säkert galant med detta! :=)

Ha en bra onsdag!!



Kraaam

2009-12-02 @ 10:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0