Onsdag

Dessa dagar har en förmåga att gå i ett. Fast mest med roligheter.

Just idag åkte jag och Viktor för att hälsa på Malin innan hon snart blir tvåbarns förälder. Jisses vilken mage! Mycket trevligt att sitta o prata och fika.

På hemvägen delade vi ut lite julkort. Är ju lite snål med frimärken... tycker bara det är så onödig kostnad när man ändå reser förbi postlådorna då kan man ju lika gärna lägga ner det själv. Istället för att kortet ska åka till Karlstad o vända.

Efter lunchen gick vi ut o åkte bob. Kul kul... Ella o Mia dök upp när vi var ute så barnen pulsade runt i snön och sen gick vi in o fika.

Nu är det redan kvällen och jag har fortfarande inte satt ihop pepparkakshuset jag köpte för ett par veckor sedan...det får bli en annan dag för nu ska jag snart sätta mig vid tv o slappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0