Fest

Igår var jag på personalfest. Det var så himla kul. Vi hade supertrevligt. Åt en fransk köttsoppa som var såååå god, men man måste tycka om smaken av rödvin om man ska gilla den. Det blev riktig fart på mina nya kamrater men trist nog så valde jag att köra igår för jag ville hem till Viktor o Per.
Jag tycker att festen kom lägligt då vi lärt känna varandra lite mera. För på jobbet så har vi fullt upp med barnen så det var gött o bara få sitta bara vi o prata.
Jag har återigen fått underbara arbetskamrater, vilken tur jag har....

Kommentarer
Postat av: Malin

Roligt med personalfest! Hade vi med, vi var på the Roof och åt gott igår. Härligt med underbara arbetskamrater, de är ju A å O =)

2009-02-21 @ 20:33:09
URL: http://lillaskruttan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0