Hög feber

Viktor fick en lugn första vecka då han gjorde full dag på tis o halv på tors. Per hade jobbat på natten till tors så han hämtade Viktor när han vaknade vid lunch.

På fre sa Per att han varit smågnällig mest hela dagen o inte ätit. Det blev en orolig natt för Viktor som vanligtvis sover bra.
 På lör fm så stack febern upp till 39,4 och på kvällen hade han 40,2. Inte konstigt att han varit gnällig då detta var på gång.

I morse var han feberfri men vid lunch var det 39 igen. Det är feber som han får efter han tagit spruta o då är det vanligt att de får hög feber upp till 10 dygn efteråt. (Han fick feber på 9:e dygnet)

Det förvånar mig att han var såpass pigg som han var trots att det var över 40. Jag hade ju varit totalt däckad.

Så det blev så här jag tillbringat min första helg som en arbetade mor, inte riktigt som jag hade tänkt mig.

Så imöra är det en ny arbetsvecka o vi har möte på tis igen. Ska bli intressant o se hur nya rektorn lägger upp sitt apt... han har inte gett nåt positivt intryck på mina kollegor vad det verkar. Får se vad jag själv tycker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0