Förskolan suger musten ur Viktor

En sleten Viktor somnade i bilen redan i bykorset på vägen hem.

Idag lämnade jag honom o reste hem. ( passade på att städa!!! jo det är sant jag låg inte på soffan o lata mig.) Viktor skrek till just när jag sagt hejdå men när jag tog på mig skorna så hade han redan tystnat. Han hade varit med ute o gått runt huset, varit med i pulka backen o hälsat på teemet. Han hade inte brytt sig speciellt var hans egna fröknar var utan glatt gått runt själv. När de skulle in o äta så ville han nog helst stanna kvar ute, ungen älskar att vara ute, skulle kunna vara ute jämt.
Till lunchen hade han ätit två stora portioner o de var imponerade av att han klarade få i sig maten utan hjälp av vuxen. Vi har hårdtränat sa jag då...

Som sagt så somna han i bilen o sover säkert ett par timmar till.

Innan jag lämnade honom så var vi i lekhallen o då hälsade jag på en personal på annan avd. Jag handhälsade o då skulle Viktor göra likadant. Kan ju säga att jag blev mycket stolt över att ha en sån artig son.

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Visst är det härligt när barnen älskar o vara ute. Alvin skrev o kastade sig på marken, i ren ilska över att gå in på Förskolan under typ dom 3 första månaderna.

2009-01-28 @ 17:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0