Fredag

Idag var vi på badhuset med Felix o Malin. Det var mycket folk i bassängen. Viktor gick som en tromb alldeles själv för hålla i honom det fick jag helst inte göra. Det var alldeles för mycket väsen för min smak men Viktor verkade trivas.
Jag ska skaffa ett badhus kort nu när jag börjar jobba för att köpa entre för en gång är dyrt då vi badar i 30 min.

Efter badet var vi på mc donalds. Ja vi avstod charlie idag då pappa inte var med.

Lite ärenden hann vi med på stan innan vi åkte till mormor o morfar. Samma visa varje gång, han går till skåpet o plockar fram alla bilar o radar upp dom på köksbordet.

När vi kom hem till pappa hade vi fredagsmys med pizza. Viktor somnade inte förrän kl 22.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0