Regn

Jag är så trött på detta väder, blää.
Det förvånar mig inte ett dugg om det blir jättefint väder när vi börjar jobba igen. Iofs så har jag ju världens bästa jobb så jag kan vara ute hela dagen om jag vill, men det är ju en viss charm med att vara ledig också.

Man kan ju hoppas att det blir mycket svamp i allafall. Alltid nåt positivt med regnet.

Igår åkte jag o Viktor till mormor på lunch. Gött o slippa hitta på o laga nåt själv. När jag kom hem o Viktor sov så fick jag ett sånt där konstigt ryck... jag storstädade i badrummet, väggar, golv o tak ja rubbet. Det händer inte för ofta.

I em så väntas andra hälften av grabbarna grus anlända, så det lär bli full rulle.

Måste bara skriva ner en rolig grej från igår:

Vi fikar efter maten hos mormor. Viktor vet att man ska sitta kvar vid bordet när man äter. Då klättrar han ner med kakan i handen, rusar i väg allt vad han orkar o skriker "memiiiiil" o skrattar så där underbart som bara barn kan.
Han älskar Emil filmerna och kopierade detta därifrån. Härliga unge!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Han är för härlig prinsen, klart han måste härma Meeeemiiiil!! =)

2009-08-01 @ 22:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0