Tillbaka

Ja äntligen har vi fått internet lagat efter åskovädret 1 juli.
När jag har lånat internet hos andra har jag inte prioriterat bloggen, som ni märkt.

Men nu ska det bloggas på...

Jag är inne på min 4:e semester vecka och har två kvar. Tiden har gått fort och vi har hunnit med en massa besök hos vänner o bekanta och lite renovering.
Det är så härligt att bara vara ledig o ta dagen som den kommer. Inte behöva tänka på vad klockan är. Jo vi har vänt på dygnet och det har även prinsen lyckats med. Vill inte tänka på när vi ska vända det tillbaka....

Nästa vecka ska vi åka till Stockholm o då får prinsen vara hos mormor o morfar. Ska bli kul att komma iväg en tur.

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Härligt att du är tillbaka :)

2009-07-29 @ 18:01:55
URL: http://gikasasja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0