Solen?

Vart har solen tagit vägen?
Halva juni har gått men ingen värme här inte. Tänkte att jag kunde få hänga undan fleecejackorna några veckor i år. Men än är det inte läge för det.
Dagarna går sakta nu när man väntar på semestern. Det ska bli så gött o bli ledig. Tyvärr måste jag in o jobba sista fredagen på min semester. Det var en föreläsning som vi måste gå på då. Men det får gå.

Imöra ska vi ha grillkväll med föräldra och barn på mitt jobb. Viktor ska få bli med då har jag tänkt.. Ska bli intressant o se hur många som kommer. Det har lovats fint väder imorgon så vi håller tummarna för att det blir så.


Kommentarer
Postat av: Malin

Till veckan Thesan, då kommer värmen säger de.... de hoppas jag verkligen stämmer, snart är jag bottfrusen!

2009-06-19 @ 20:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0