Hemma igen

Nu är vi hemma efter en trevlig tur till Göteborg.
Vi strosade runt på stan och åt en god middag på kvällen.
Avslutade kvällen i hotellbaren sen somna vi gott.

Upp tidigt idag. Ja vi kan inte sova länge på möran längre....
Njöt av en riktigt god hotellfrukost. Vi satt länge o åt o åt.
Sen bar det av till Torp! Här var jag tvungen att gå runt på Bauhouse en hel timme innan de andra affärerna behagade öppna.

Nu var längtan till Viktor stor så vi åkte till mormor o morfar o hämtade honom. Han hade härjat med kusinerna hela lördagen. Givetvis lyckades min mor med att få honom att äta som en häst o borsta tänder utan fajt. Hmmm vad gör jag för fel??

Ikväll har vi bara myst, Viktor o jag. Per hämtar byggställning till vårt renoveringsobjekt. Nu ska här brädfodras.

Snart är det ny arbetsvecka...ja ja snart är det tisdag kl 14!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Låter som en riktigt härlig helg ni haft!! Gött att få komma iväg lite =)

Om du kommer på vad du gör annorlunda mot din mor så säg till, skulle oxå vilja få fisen att äta och borsta tänderna utan fajt.....

2009-03-15 @ 21:00:30
URL: http://lillaskruttan.blogspot.com
Postat av: theesan

det ska jag tala om när jag vet... men det är väl det där magiska som bara mormor har...

2009-03-16 @ 08:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0