Helg delvis i paradiset...

Så var helgen till ända. De går alldeles för fort.

Lördag var det kalas igen. Det är så kul att träffa kompisar i från föräldragruppen, blir alldeles för sällan nu när vi jobbar. Det var full fart på kalaset o Viktor fann in till H o V rum. Det är Viktors paradis. Många många bilar traktorer o lastbilar.
En trött son  var det när vi kom hem, lite vila sen ringde jag till farmor o vips så hamnade vi där på middag. Tur va?
Röjde runt hos farmor o farfar tills vi åkte hem för att sova.

Idag har vi varit i stan hos mormor o morfar hela dagen. De lägger om taket så pappa behöver mycket hjälp. Viktor lekte med kusinerna Maja o Elin. När vi skulle hem så svängde vi förbi ovannämnda kusiner o fick med en traktor med släp hem som Viktor kan ha ute. Kul Kul!!

Imorgon ska Per o Viktor på kalas till största kusinen. Själv jobbar jag sent o har föräldrasamtal direkt efter. Så det blir nog en sväng förbi mc donald innan jag kommer hem.

Ja ja nu ska jag inte göra så mycket mera än att ladda lite för mina två arbetsdagar jag har till veckan!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

McDonalds?! Har du övergett Kocki helt å hållet? ;) Ser framemot torsdag då vi ses igen, ska bli skoj!

2009-05-18 @ 19:39:51
URL: http://www.lillaskruttan.blogspot..com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0