Tankar en måndag

Sitter o lyssnar på min underbara son som ligger i sin säng o sjunger för alla sina vovvar.

Idag har han varit hemma med sin pappa och de har tydligen varit o köpt en morsdagspresent. Jag gav väl en liten vink om det igår, om att det är till helgen. Så nu är jag ju nyfiken på vad det kan vara. Någon affär på köpcentret är det i allafall så mycket vet jag. Hmm...

Såg i kalendern att det bara är 6 veckor kvar till semestern. Vart har denna terminen tagit vägen. Ska bli gött o få vara riktigt långledig. Jag gör sista passet den 3 juli o börjar inte förrän 17 aug. Härligt!!!
Just nu håller jag på med utvecklingssamtalen. Haft två riktigt bra samtal och hoppas på två till som blir lika bra. En förälder har dock tackat nej, det är ju frivilligt, men jag kan inte förstå att de väljer att avstå. Men jag kanske är alldeles för nyfiken på mitt eget barn, jag vill ju höra hur han har det även om allt är bra. Så resonerar dock inte alla föräldrar.

Nu har han slutat sjunga men han sover inte rackarns unge, han ska upp 5.45 imöra. Ja ja hoppas han somnar snart...


Kommentarer
Postat av: Malin

Roligt med morsdag, här spörs de om de blir nån present. Har inte kommenterat eller påmint E om att de är och han har ju minne som en guldfisk ;)



Sitter oxå med utvecklingssamtal, har 2 kvar. Har du varit på Viktors samtal än? Längtar till vårat =)

2009-05-28 @ 10:18:09
URL: http://lillaskruttan.blogspot.com
Postat av: Annika

Det är konstigt hur en del resonerar. Klart man ska ha utvecklingssamtal! Hmm... Hoppas det blev något riktigt bra Victor fick lämna på mors dag! Hälsningar Annika.

2009-05-31 @ 11:09:43
URL: http://tottomolino.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0