Lite uppdatering 8 nov-09

Oj vad tiden går fort. Två veckor sedan jag skrev här i bloggen.

Det mesta rullar på som vanligt med jobb, förskola, renovering och lite förkylningar.

 Jag har iallafall tagit influensavaccin. Känns bra att ha gjort det. Nu är det ju beslutat att alla barn från 6 månader ska får vaccin. Jag tycker det är svårt beslut att ta när det gäller Viktor. Det är en sak att ge mig själv men han... samtidigt vill jag inte att han ska bli sjuk i  influensan...vad blir biverkningarna längre fram? Fy vad svårt det är...

Denna helgen har vi träffat både Ella o Felix. Jättekul!! Synd att det inte blir så ofta längre.

I em ska vi fira svärfar som fyller hela 70 år till veckan. Det kan man inte tro, tänk att få vara så pigg o allert, det är inte alla förunnat.

I måndags tog de foto på Viktors förskola. Gissa om de blev UNDERBARA!! Både enskilda o gruppfotot. Inte undra på att man känner sig stolt.
Själv ska jag fotas till onsdagen med min förskolegrupp. Åker in på min lediga dag men jag får plus i flexen för det så då gör det inte så mycket. Ska ju ändå in o göra ärenden och hälsa på mamma.

På Solmark så är närmaste projekt att regla och förbereda i badrummet så det är klart när kakelsättaren kommer.

Ha det gött i höstrusket...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0