Kompis besök i Kil

I helgen var jag och Viktor hos Eva med familj. Vi sov över och det gillar Viktor skarpt, häftigt att sova hos en kompis.
Grabbarna leker jättebra tillsammans, synd att det blir så sällan vi ses.
På söndag fm drog jag ensam till ikea och biltema. Vilken fröjd att shoppa ensam. Stort tack till Eva som tog hand om prinsen under tiden.
Är klar med prinsens julklappar nu så jag hoppas jag orkar låta bli att köpa fler för det behövs inte men det är svårt att låta bli.
Förra veckan fick vi äntligen kaklat i köket! Gud så gött o få det klart och fint blev det med. Nu håller vi på med det sista fixet i köket och sen är det bara muren kvar.

Kommentarer
Postat av: MAlin

Kul att det går framåt med renoveringen, ska bli roligt att få inspektera både kök och Åsa-Nisse! =)

2010-12-03 @ 10:53:35
Postat av: annka

Hej. har du sett lappen om uppesittarkväll vid affären... vi kör imôra kl 18.... svara gärna om du kommer så jag vet att fikat räcker...:) Annika

2010-12-13 @ 21:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0