Söndag 7/2-10

Ännu en helg har sprungit förbi.

Viktor är äntligen frisk, om man bortser från hostan. Men den får han nog dras med ett tag till.

Igår drog jag o Viktor till stan o hälsa på mormor o morfar. Även kusinerna från Rud kikade förbi.

Jag åkte iväg o köpte tapeter till sovrummet när Viktor lekte med kusinerna. Känns så bra nu när vi börjat med tapeter då har vi kommit rätt långt känns det som.

Idag har vi varit ute i solen o lekt. Jätte härligt att vara ute speciellt när man ser all tid vi tillbringat inne sista veckorna. En tur till farmor o farfar blev det också.

Imöra blir det första dagen på förskolan för Viktor på två veckor. Hoppas nu att han håller sig frisk ett bra tag. Influensa sprutan ska vi ta nästa tisdag så jag hoppas han inte kommer känna av den, men vi är ju lediga på onsdagen så då slipper jag vab:a iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0