Tristess

Ja nu börjar det krypa i kroppen. Instängd vid tv:n i tre dagar. I vanliga fall älskar jag att vara hemma men att veta att man inte får lämna huset, är lite trist. Men idag hade prinsen åtminstone inte feber när han vaknade. Det var ju skönt. Jag tycker prickarna minskat något. Så jag hoppas det har vänt.
Penicilinet är inte det lättaste att få i honom, vi har en stor kamp o mutor funkar inte riktigt.

Eftersom han inte hade feber så gick vi ut en liten stund. Det var helt underbart.
Å nu sitter vi vid tv:n igen...

Jag har planer på att baka rulltårta ala Malin. Är godissugen så det skriker i magen. Har ju inte kunnat handla så jag har ju inget lager heller.

Imorgon ska han vara smittfri (ätit penicilin i två dygn) så då får det nog bli en tur till stan.

Kommentarer
Postat av: Malin

Du får se till att godisförrådet alltid räcker minst 5 dagar framöver när du handlar ;)

2010-01-22 @ 21:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0