Flytten på stort G!

Dagarna rullar på i full fart. Nu är det brått att bli klara på Solmark, åtminstone så vi kan bo där.  Medan Per, pappa o svärfar försöker göra klart saker så har jag kört flyttlass. Massa grejer som man samlar på sig som man sällan eller aldrig använder. Jag har snart fyllt tredjerummet med kartonger o kassar. Allt jag får dit är bra. Då blir det lättare att köra flytten av det sista på höglunda.

Prinsen har dock svårt att förstå att vi ska flytta. Men jag är noga med att han får vara med så mycket som möjligt o se vad vi gör.

Det ska bli såå kul att plocka in i skåpen i köket. Jag har ju fått massa skåp, bänkyta och ljus över bänken, sånt som jag inte haft på 5 år!!!

Ska se om jag inte kan leja bort diskningen av alla prylar så jag bara kan ställa in....

Ja som sagt det drar ihop sig!!!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Snabbprogrammet på diskmaskinen fixar biffen! Kanske drar en del ström men strunt samma, fyll den, starta den å sätt dig och njuut av din nya diskslav ;)

2010-07-11 @ 20:00:09
URL: http://lillaskruttan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0