sista natten på höglunda...

det känns konstigt men samtidigt härligt. Två års väntan är snart över.

Idag har vi haft stor hjälp av mor, far, svärmor och svärfar. Blev mycket gjort, Viktor var med hela dagen och inte ett gnäll på hela tiden. Mammas pöjk det. Visst pratar han så öronen håller på att trilla av men det gör inte så mycket.

Imöra kör vi nog möblerna, gud så spännande. Jag är såååå nöjd med köket och badrummet, stort o härligt blir det.
Kanske lägger upp bilder lite senare...eller föresten är ni nyfikna är ni välkomna på kaffe. hihi.

Viktor förstår nog inte riktigt att vi ska bo där men han har fått vara med hela tiden o se saker flyttas o vi pratar mycket om att här ska vi sova, äta osv. Det går nog bra. Spännande då han får eget rum. Det är nog jag som har mest ångest för det, mammas pöjk ska sova ensam...,.

ja ja borde lägga mig nu så jag orkar med ett rejält ryck imöra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0