Sjukstuga

Det är precis vad det varit här hos oss.
Förra veckan hade Viktor ögoninflamation hela veckan och jag började bli förkyld på onsdagen.

Detta innebar att jag o Viktor fick stanna hemma under midsommar. Men vi hade det mysigt o åt både grillat o ostbågar.

Denna vecka har jag fortsatt vara förkyld. Viktor har fått omtag på ögoninflamationen ( om den ens gick över..).

Det som är så trist är att jag inte orkat göra så mycket med flytten som jag hade tänkt. Det är tur vi inte har ett bestämt datum för inflyttning.

Idag är jag hemma o vabbar, har börjat med ögondroppar så nu ska han bli frisk!!!

Får se om jag får några lådor packade idag, vore ju bra så vi får bort mer saker innan husvisningen på lördag.

Kommentarer
Postat av: Malin

Stackare, inge roligt att va sjuka i denna värmen :/

Hoppas ni är friska för morgondagen =)

2010-07-03 @ 20:25:32
URL: http://lillaskruttan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0