...

oj vad mycket det är att göra i en flytt. Igår tömde vi nästan hela garaget. Fast jag gjorde egentligen inte så mycket då jag skulle ha koll på Kronprinsessbröllopet. Hjälp vad mycket skräp man samlar på sig. Ska göra en rens o skicka bort det vi verkligen aldrig kommer använda igen.

Under veckan så hade vi grillkväll med barn o föräldrar på jobbet. En trevlig kväll och tur med vädret hade vi ockås.
Nu har jag bara tre veckor kvar till semestern och nedräkningen har börjat, 11 arbetsdagar kvar!!!

Dagens planer är att städa och så fröer i min sålåda. Får se om jag får tummen ur och gör detta.

Ha en go dag!

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Jag har också 11 dagar kvar, underbart!

2010-06-20 @ 20:00:27
Postat av: Malin

Visst samlar man på sig mycket skräp! Det näst bästa med en flytt är ju att man gör sig av med massa skit(så man kan börja om igen) ;) Vänta bara tills garderoberna i sovrummet ;)

2010-06-24 @ 19:49:35
URL: http://lillaskruttan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0