Helg

Igår var vi i Karlstad hela familjen. Kul att göra nåt tillsammans. Vi fick tag i tapeter till hallen, köket och varddagsrummet. Känns gött o ha bestämt sig till slut. Viktor var hur duktig som helst när vi var inne i butiken. Vi var där i närmare två timmar och han strosade runt och byggde lego.

Idag ska möbler i badrummet sättas upp. Min far är här och ska hjälpa till med detta. Spännande!!!!

Själv får jag ta tag i alla måsten här hemma...men nån måste göra det också. Det verkar ju bli en regning dag så vi får sätta oss o måla påskbrev.

Nästa helg ska vi försöka gå på teater och åka på barnmässan och förhoppningsvis sover vi över hos goda vänner Eva med familj. Viktor längtar efter Noah och bebis Emil. Så jag hoppas att både de o vi är pigga och krya så vi kan ses.


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Det händer lite hör jag, spännande. Hur går det med huset? Går det enligt tidsplanen? När blir det inflyttning?

2010-03-21 @ 09:17:12
Postat av: Malin

Roligt med tapeterna =) Åkte förbi Solmark förut och Erik är riktigt nyfiken på hur det ser ut(jag med förstås men han har aldrig varit där)



2010-03-21 @ 21:16:05
URL: http://lillaskruttan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0