rullar på...

...som vanligt.
Det är jobb, förskola, äta mat o sova. Och en massa renovering. Men nu närmar det sig en flytt!!! Hade jag vetat att det skulle ta två år från det att vi köpte Solmark tills vi flyttade in så vette katten om jag hade ställt upp på denna resa. Det har inte varit en dans på rosor hela tiden.
Det ska i allafall bli underbart att flytta ner.

Spännande o se vad Viktor kommer tycka om allt. Han älskar att vara där nere men att bo där kan ju bli nåt helt annat.

Nu börjar snart det allra roligaste för min del, med att inreda o ställa i ordning. Kul! Lite nya möbler ska inhandlas men först kommer vi bo in oss o känna efter lite vad vi vill ha.

Jag lär bli allt annat än sysslolös den närmaste tiden, som om jag inte redan har fullt upp med min älskade prins och mitt jobb som är inne i ett intensivt skede då vi har samtal o redovisningar att göra, phu det är väl inte länge kvar till semestern väl??

Kommentarer
Postat av: Annika

Hälser da snart di "nye" grannera välkomne te Flôgne.....:) bätter dä än Skarbol....:) Kram Annika

2010-06-09 @ 14:37:43
Postat av: Anonym

Tack ska du ha, visst blir det bättre i Flögne!!! Nu kommer vi snart...

2010-06-10 @ 19:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0