Första snön

Under veckan som gått har den första snön kommit!!!
Efterlängtad av både mig och Viktor.
Jag hoppas ju på att alla mina nya hyresgäster ska ta o flytta ut igen. Det har varit såpass mycket så vi har haft anticimex hos oss. Fällor har jag lite här o var. En bragd av mig att vara kvar i huset vill jag lova, men jag försöker tänka att det finns så mycket som är mycket mycket värre än möss. Men jobbigt är det och speciellt den natten jag o Viktor var ensamma hemma.
Visar några bilder från i onsdags.
Härligt med snö för då kan man äta "snövälling".
Åsa-Nisse var ute i snön för första gången, lite kallt om tassarna var det.
När han kom in sov han middag i pottan!!!
Idag ska jag åka o hämta paket på konsum. Jag har äntligen köpt mig en kolbullepanna!!!
Så då vet ni vad jag ska mumsa på senare idag.

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh har ni oxå hyresgäster! Vi med men bara under diskbänken och i väggarna. Har ni I huset? Isf blir jag riktigt impad över att du bor kvar!!!

2010-11-18 @ 15:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0