Ledig onsdag

Det är så fantastiskt gött o ha en dag ledigt mitt i veckan. För det mesta har jag nåt planerat men idag ska vi bara ta dagen som den kommer. Det blir en shopping tur till shisseberg. Vore kul med lite nytt i min garderob.
Vi kommer att greja lite ute också då väder ser underbart ut, lite höstfix får det nog bli. Det är kul att greja med sånt när man inte har tidspress, för jag behöver ju inte göra det idag om jag kommer på nåt annat kul.
I helgen har vi haft fullt upp och mitt i allt blev jag förkyld så jag gick på halvfart.
Lördag hade jag femträff här hemma. Det var bara en fam som inte kunde närvara. Så det blev ett bra resultat denna gång.
Vi är ju ändå 10 vuxna och 8 barn som ska kunna komma samtidigt, inte alltid så lätt med jobb, aktiviteter och sjukdomar.
Det var kul att träffas och nu hoppas jag det inte dröjer för länge till nästa gång!!!
Söndag innebar 4 årskalas för Leo. Och när vi kom hem fick vi besök av våra vänner från Karlstad. Kära  nån vad tiden går fort med dessa små liven.
Hoppas ni njuter av dagen ni har framför er för det ska jag och Viktor göra nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0