Veckan som gått

Just nu verkar de som jag bara har tid att blogga lite på min lediga dag, men det är ju bättre än inget alls.

Jag dras fortfarande med förkylningen men hoppas den snart ger med sig.

På jobbet har det varit fullt upp med våra inskolningar men nu är 8 av 10 klara. I går var jag på andra träffen på icdp kursen. Mycket bra tycker jag. Den handlar om vägledande samspel, tänk om alla jobbade efter detta då skulle det vara mycket vunnet hos våra guldklimpar.  Egentligen tycker man att man jobbar så redan till stor del men det handlar om att bli medveten om betydelsen av vårt handlande. Till nästa  gång ska vi filma oss själva i  den känslomässiga dialogen. Ska bli intressant men jag gillar inte att se på mig själv på film.

I helgen hade vi inget planerat och det var så skönt. Gick hemma o skrota hela tiden. Kossorna kom tillbaka till vår hage och jag och Viktor hade full sjå att hålla koll på dom. Gjorde höstfint på trappen med bla ljung, vädret var helt underbart så vi var ute mycket.
Fick besök av Tina o Thomas, kul att de körde utanför rondellen... sen dök mor o far upp och de fick lunch hos oss.

Idag ska jag in på jobbet ikväll på ett apt, inte kul på ledig dag men sen ligger jag på plusflex igen! Nu på fm ska vi ta oss en tur till Ella o Mia och se om de har nån fika. Annars blir det bara att ta det lugnt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahha, klart ni får fika i Åmot, de är Mia vi pratar om!! =) Gott att de inte bara jag som är gottegris =)

2010-09-22 @ 11:02:45
Postat av: Malin

Ja de var jag som skrev =)

2010-09-22 @ 11:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0