Oops...

nu var det längesedan igen, men vi har varit utan egen dator ett tag. Brukar vara så på sommaren men oftast är det internet som krånglar men denna gången slutade ladd sladden fungera men nu är en ny inköpt.
Jag slutade jobba till midsommar så jag har hunnit med två veckor semester nu.  Intensiva två veckor jag tycker det varit fullt upp.
Midsommar firades med goda vänner i Brevik. Trevligt sällskap och god mat.
Vi har varit på kalas hos Ella som fyllt 4 år.
Två akuten besök har jag hunnit med...har gått bra som tur är.
Utvecklingssamtal för Viktor.
Resa till Strömstad.
Karlstadtur med besök på bl a Ikea.
Lekträffar med Ella o Felix.
Lekträffar med Melker o Milton.
Lek med kusin Maja
Grävt ur för garage under altan.
Renovering.
Förberedelser och inköp till nya familjemedlemen.
Ja detta är ett axplock av vad vi gjort... det var nån som sa till mig att vila och det händer att jag hinner med emellan varven.
Prinsen väntar nu på sin födelsedag och vi kör på med både barn och släktkalas nu på söndag. Lördag har Grenhage dubbelkalas och ikväll ska jag ut med mina arbetskamrater på hotellet och äta grillbuffe.
Ska bli en kul men intensiv helg.
Till veckan börjar kalendern att fyllas på, fika träff hos Malin dit Karolina kommer, ev lek med Melker och så vill Viktor åka tåget som går i Arvika. Kul när det händer saker tycker jag.
Nu ska jag ta o slita mig från datorn, på återseende.

Kommentarer
Postat av: Karolina

Ska bli så kul att träffas :) Kram

2011-07-08 @ 13:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0