Sista helgen i mars!!!

I fredags var jag på föreläsning i Karlstad. Den var riktigt bra nu är det bara att hoppas man kan sätta den i praktiken också.
Gick aldrig tillbaka till jobbet när vi var tillbaka i Arvika så jag passa på att ta ett varv på stan. Alldeles för sällan jag gör nåt sånt för egen del. Det slutade med en ny vårjacka!! Kul att unna sig nåt ibland.
I går hade vi en hemmadag. Det är så skönt! Var ute en del så Viktor fick leka med alla sina uteleksaker som han väntat på att få ta fram.
Idag drog jag och prinsen till Karlstad med mormor. Vi besökte barnmässan och där fick vi en massa saker till kommande bebis.
Sen bar det av till Bergvik för att äta tahi buffen. Mums så gött det var. Ett besök på HM resulterade i två kassar med kläder.
Mycket nöjd med helgen är jag och längtar redan till nästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0