Längtan

Viktor väntar nu på sitt syskon. Det har blivit mer och mer påtagligt de sista veckorna. Han pratar mycket om att han ska vara med och pyssla om bebisen. Säger att han älskar bebisen visst i världen. Mycket puss och kram på magen. Han är hur go som helst.
Förra torsdagen fick jag lite bråttom till jobbet och han knövlade lite med oss på morgonen, jag skulle köra honom tyckte han och det skulle pussas o kramas. Det blev som sagt lite brått och jag åkte iväg.

När vi kom hem den dagen berättar Per att Viktor varit såå ledsen när han lämnat honom på förskolan och var otröstlig. Detta är vi inte vana vid. Då berättar Viktor att han ville pussa o krama bebisen på morgonen men inte hunnit det, därför var han ledsen. Vilken go unge!!!
Veckorna rullar på i väldig fart och vi har "bara" 12 veckor kvar!!! Vi är så nyfikna på vem som bor i magen.
Men  tjoff tjoff så är vi mitt i semestern och då ska vi fira Viktors 4 årsdag och sen kan bebisen få titta ut!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0