Liten uppdatering

Om tiden gick fort förut så är det inget mot vad den gör nu.
Lillprins bus är redan 3 veckor och 4 dagar gammal. Han äter, bajsar och sover. Skriker bara när han är hungrig och då låter det som om han aldrig skulle få mat. Äter som en häst gör han ska bli spännande och se vid nästa vägning. På natten äter han en gång så jag kan inte klaga. Hoppas det håller i sig.
Nåt namn har vi inte än men nu står det nog mellan Martin och Fabian.
Viktor är så snäll mot lillebror och vill gärna pussa och gosa med honom. Han har ännu inte visat nån avundsjuka.
Viktor har börjat förskolan igen efter ett mycket långt sommarlov. Han älskar förskolan och sina vänner. Vi försöker träffa kompisar och kusiner på våra lediga dagar, dock inte alla, så han får sitt lekbehov tillfredsställt.
Han har varit både på 4 årskontroll och tandläkarbesök. Klarade detta galant. Min duktiga stora prins.
Annars njuter jag av tillvaron och myser med mina pojkar så mycket det går. Denna tiden kommer aldrig tillbaka!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0