April

Ja det kan man säga... med den nya månaden kom även aprilvädret. Snö, hagel,blåst och kallt. Brrr jag som redan vant mig med varmare väder.
Prinsen är nu frisk och fick återgå till förskolan igår. Gissa om han var lycklig!!!
Idag har de påskfirande på förskolan så det var upp med tuppen och måla o klä ut innan snälla farfar kom o körde prinsen till förskolan.
Jag har åkt på förkylningen viktor hade, hoppas nu Martin klarar sig även denna gången.
Till helgen är det påsk. Per ska ha första jouren på nya jobbet. Ska bli spännande o se om han får några uttryckningar.
Jag får väl åka runt med påskbreven och äta mat hos föräldrarna, även nåt kompisbesök lär det bli.
Martin växer så det knakar. Nu har han börjat säga mamamamama vilket givetvis måste betyda mamma, nänänänänä o tejtejtej. Krypa är forfarande inte intressant utan om han skulle förflytta sig på golvet så rullar han runt.
Mat och välling är heller inte intressant snarare bläää. Här äts bara ersättning, havregröt, fruktpure och smörgåsrån.
En mycket kräsen herre, Viktor var tvärtom förutom när det gällde fisk o grönsaker.
Har ju haft tur med båda mina barn när det gäller att sova på natten. Det funkar fortfarande bra och lillprins är jättetrött redan kl 19 så det är bara ta på pyamas och en stor gröttallrik så sover han hela natten till omkring 5.30. Börjar bli svår att få att somna om, om vi vaknar o äter ersättning efter6.30.
Favorit sysselsättning för Martin är att dra ner allt han kan nå...SUCK. Sladdar o snören är jättekul och allt precis allt åker in i mun.
Gunga gjorde vi häromdagen och jisses vad kul det var.
ja detta blev en liten uppdatering.
Må gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0