sportlov

Förra veckan var prinsen ledig från förskolan. Han hade sportlov. Vi gjorde lagom mycket kan jag tycka.

Måndag tog vi en vilodag. Efter en intensiv helg så var det gött och bara ta det lugnt. Prinsen rullade köttbullar åt mamma på ca 2 kg!!  Men mot kvällen hade han mycket spring i benen så då tog vi oss en promenad till farmor o farfar.

Tisdag hade jag tandläkartid i stan så då passade vi på att låna Maja ( med feskekrok :) ) När jag var klar och även gjort lite ärenden så tog vi en rövare och hälsade på i Taserud också. En fullspäckad dag blev det.

Onsdag blev en lugn hemma dag igen. Kanonväder, så vi packade grillkorgen och gick ner till .

Torsdag hämtade vi Maja igen och drog till badhuset. Riktigt roligt då jag träffade flera gamla klasskamrater. Efter nära tre timmar i vattnet fick jag dra upp barnen, de kunde nog ha badat lika
länge till.

Fredag var vi hemma och myste. Viktor bakade fredagsmys, chokladbollar.

Lördag åkte Viktor o Per med Forsbergs till ett tjärn och grillade korv. De var borta hela dagen så jag o Martin myste här hemma.

Söndag åkte jag o prinsen till vänner i Kil. Blev en heldag.

Ja det var sportlovet det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0