Fotboll

Då har prinsen varit på sin första fotbollsträning!!!
Gissa om han gillade det.
Han var såå entusiastisk och såå stolt.
Han gjorde ju 3 mål och släppte inte in nåt när han själv provade på att va målvakt.
Han längtar till nästa tisdag.
Vad har mer hänt sen sist jag skrev i bloggen då??
Tillbygget tar form, nu är snart taket helt klart. Då ska vi bestämma oss för om vi ska fortsätta ta hjälp av snickare eller fortsätta själv.
I helgen hade vi leo här hela lördagen och grabbarna lekte o hade skoj. Söndagen var vi på kalas hos Tristan.
Jo det var ju avslutning på simskolan förra söndagen. Viktor har fått första simmärket Baddaren blå, och ett diplom. Han var riktigt duktig sista gången,(det har han inte varit de sista gångerna då han inte gjort nästan nånting av vad fröknarna sagt.)
En morot till att det gick bra var att det vankades FIKA efter lektionen. Sen  sa kusin Filip att är man duktig o gör som fröken säger så får man fika o diplom. Detta bet på min prins det...
Idag  ska vi ta oss ner till Åmot för lek o fika med Ella o Theo. Det var ett tag sen de lekte så jag hoppas det funkar bra.
Till helgen är det loppis och jag hoppas jag får lite sålt annars åker det på tippen. Känner inte för att plocka tillbaka det i förrådet igen.
hej hej så länge....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0