Kalas o Felix besök

Igår var det kalas för kusinerna Filip o Linn som fyller 3 och 2 år i oktober. De hade slagit ihop kalaset med sina kusiner på Thomas sida. Kalaset var på prästhögs förskola. Kanon bra att ha kalas på ett sånt ställe. Anpassat för barn o många leksaker.
En trött Viktor reste vi hem med, han hade haft fullt upp. Skulle jag inskola honom på förskola idag skulle det inte vara några problem alls. Han bryr sig inte om mig eller Per på mest hela tiden vi var på kalaset.

Idag så sov han middag i över 3 timmar. När han vaknade fick vi besök av Felix o Malin. Vi lekte, busade o fikade.
När Per kom hem gick han ut med Viktor så han fick baska runt i löven.
Efter maten tog jag o Viktor en promenad till golfbanan o Per reste ner till Solmark för att greja.

Imorgon reser jag o Viktor till stan för babysimmet. Jag ska försöka att hjälpa mamma med barnkläderna på övervåningen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0