Alldeles för tidigt

I två dagar har prinsen behagat vakna kl 7. Alldeles för tidigt när man inte behöver upp tycker jag. Vi är ju vana en annan dygnsrytm ju.  Men när han ropat på pappa ca 20 gånger så är det bara att erkänna att jag är vaken, för pappa är ju redan på jobbet.

Idag så somna han nu halv 10, det skulle han gärna gjort igår med, men då var det promenad i Åmot. Så jag tänkte att han kan ju sova i vagnen... han somna redan i noreborg i bilen. Jag trodde då att jag bara kunde lyfta över honom men icke... prinsen blev klarvaken!
Summan av kardemumman blev att han inte somna förrän kl 2 när vi kom hem igen. Snacka om ett litet stön.

Idag när han vaknar ska vi ta oss en tur till köpcentrat o gå en runda.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hitta ni nåt på centret? Vi var där igår, idag var vi på tjejkvällen i A-a å imorrn tror jag att de är dags att gå med i anonyma shoppoholicar ;)

2008-09-25 @ 20:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0