Helg

Underbara helg!!!

Det är så härligt att vara ledig. Bara få vara hemma o göra det man känner för. Mysa med familjen o bara vara.

Det var nån som frågade mig om jag orkade med mitt eget barn när jag kommer hem från jobbet o haft fullt upp med 19 andra en hel dag.
Jag kan säga att det har jag inga problem med, jag verkligen längtar efter Viktor när jag är på jobbet. Jag vill ju helst vara med hónom jämt men det går ju inte då man måste dra in lite pengar. Motivationen på jobbet är inte den bästa just nu. Har funderat mycket på den ett tag. Det enda jag kan komma på är väl att jag vill väl helst ta hand om min/mitt eget o inte andras just nu. Men jag hoppas att jag motivationen kommer tillbaka för jag har världens bästa jobb.

Tyvärr så ska en arbetskamrat byta arbetsplats. Trist för oss men kul för henne. Den som kommer istället blir säkert bra hon med. Det är ju utvecklande att byta lite ibland men hos oss har det bytt alldeles för mycket sista året. Stackars barn säger jag bara hur mycket ska de få stå ut med???

Nu ska jag ta vara på denna sköna söndag. Det blir lite lek med Helene, besök på solmark o ett besök hos farmor tror jag.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tror ni kommer få de bra med den nya, pratade med henne i söndags =)

2009-09-30 @ 21:17:36
URL: http://lillaskruttan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0