111111

Kul datum,att det endast är en massa ettor. Lätt att komma ihåg om det händer nåt speciellt idag.
Vi har faktiskt en specielll dag i familjen. Svärfar fyller år idag. Stort Grattis!
Men något som är ännu större för mig är att igår så blev Martin 3 månader. Jag vill fortfarande dra i nödbromsen. Nu börjar han att greppa sakerna som hänger i gymmet och bitleksaker man sätter i händerna på honom. Han vill gärna sitta upp i knät så han hänger med i vad som händer.
Sover fortfarande bra om nätterna fast har börjat vakna för att bajsa på mörasidan...inte så uppskattat av mig. Men jag ska inte klaga för mycket det är bara att lägga sig igen när vi är klara så sover vi några timmar till.
Jag har hela hösten tyckt jag haft all tid i världen att fixa o dona. Men har fortfarande inte putsat fönstren till marten... får hoppas jag hinner det innan advent....har två veckor på mig. Men skulle jag inte hinna det så blir det både advent och jul ändå och det är ju tur. (gillar inte att putsa fönster)
Nu är det bara att vänta o se vad denna dagen har att erbjuda...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0