Första dagen

Då var Martins första dag på förskolan gjord. När vi skulle gå in blev han arg för han hade ju sett alla leksaker de har ute så där ville han ju vara. Det var en aningen reserverad Martin som var inne på förskolan. Inte för att han hängde på mig men han kollar gärna in o går runt o spanar. Men sån har han alltid varit. Dock tror jag han kommer få upp farten ganska snart o då får de o göra vill jag lova. För lagom till förskolestarten har han lärt sig klättra upp på stolar o bord.
Han fikade bulle o päron med sin fröken Barbro o satt i hennes knä en stund, så detta tror jag kommer gå bra.
Jag känner mig trygg i situationen och har haft turen o lära känna nya förskolan under hösten.
På hem vägen somnade han i bilen på väg hem, totalt slut. Nu laddar vi för ett nytt besök imorgon. Vi har gott om tid så vi behöver verkligen inte stressa med inskolningen, första riktiga dagen är inte förrän 5 feb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0