Liten släng...

av magsjuka har drabbat Martin. Fin start mitt i inskolningen. Vi gick tre dagar förra veckan och det gick verkligen jättebra. Tredje dagen lämnade jag honom en timme o for o handlade. Han hade letat lite efter mig men inte varit ledsen.

I söndags var jag o Viktor på simskolan och när vi kom hem åkte han skridskor en sväng vid skolan. Dagen avslutades med middag hos svärföräldrarna där martin gjorde en blöja man helst inte vill vara med o byta för att sedan kräkas en gång. Men hur pigg som helst o åt allt han kom över.
Igår var han lika pigg men gjorde två blöjor med ja ni vet.
Idag ringde jag förskolan o gjorde upp att höra av mig igen när det har vänt. Idag gjorde han två blöjor med mycket hemsk lukt men konsistensen något fastare. Kan verkligen hoppas det vänt!

Själv känner jag av sådana där nyp i magen man har i början på magsjukan men annars är jag som vanligt.

Kan hända vi håller oss hemma denna veckan för att köra på full inskolning nästa vecka. Tiden får utvisa hur det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0